Het programma voor vandaag
zaterdag 29 maart 2014

Vandaag 18 thuiswedstrijden op het programma waarvan de eerste om het moment van schrijven (09:30 uur) alweer afgelopen zijn. De uitslagen leest u naderhand op deze pagina. De oud-selectie spelers van het vijfde zijn aardig op dreef dit seizoen en zien dit beloond met een plek op veld 1 en kleedkamer 4: zullen ze zich daar nog thuisvoelen? Volgens ons spelen ze liever op het kunstgrasveld. Was dat vroeger ook zo?

Het eerste elftal reist af naar v.v. CION in Vlaardingen om de laatste wedstrijd in de tweede periode te spelen. In deze competitie worden vandaag alleen maar inhaalwedstrijden gespeeld om de stand gelijk te trekken. De gastheren uit Vlaardingen strijden tegen degradatie. Dat wordt dus strijd!

De mannen van Piet Boon moeten ook deze wedstrijd winnen om de deelname aan de nacompetitie voor een plek in de tweede klasse veilig te stellen. Best opvallend dat 8 keer winst (van de 9 wedstrijden) nog niet voldoende is. De periode stand is nu:

1. 8-24 (+36) Honselersdijk
2. 8-22 (+40) Westlandia
3. 8-22 (+26) KMD

De andere wedstrijd die er toe doet in de tweede periode is..... KMD - Westlandia!. Dus winst lijkt vanmiddag noodzakelijk voor een prijs! Hoe dan ook....veel succes en veel plezier.

Van der Meer verzekeringen