Vooruitblik op morgen
vrijdag 14 maart 2014

Voordat we het programma van morgen even toelichten, melden we graag eerst even dat vanavond weer een van droom naar actie bijeenkomst is. Goed om te zien hoe Rino Vijverberg met zijn maten meer vorm geven aan de kernwaarden van onze vereniging. Dat is uiteraard veel meer dan alleen zaterdag naar het eerste kijken! Het is eigenlijk veel belangrijker. Vanaf 20:00 is de aanvang. Tot dan!

Dan het programma: Tussen 08:30 uur en 14:30 uur worden er 18 thuiswedstrijden gespeeld waaronder 10 echte Westlandse derby's. Opvallend: morgen spelen de G1, F1, E1, D1, Vrouwen 1 en S1 thuis. En het eerste (nummer 2) speelt tegen Westlandia (nummer 1). En het wordt mooi weer. En het is Super Saturday. En we zien u graag op ons Sportpark. En.....veel plezier!

Van der Meer verzekeringen