Vanaf de bijvelden: S5 geeft gehoor aan oproep!
dinsdag 11 maart 2014

Vorige week plaatste de webredactie in deze rubriek de oproep wedstrijdverslagen op te sturen naar de webredactie. Het vijfde gaf gehoor aan deze oproep en stuurde een uitgebreid verslag van de wedstrijd tegen Loosduinen 3, die maar liefst met 8-0 werd gewonnen.

"Na de slijtageslag van vorige week duurde het voor de meeste spelers wel enkele dagen voordat het volledige herstel was ingetreden, maar desalniettemin stond de teller voor het duel tegen de Peenbuikers op veertien spelers. De door de nederlaag gedaalde status van ons team kwam tot uiting in de kleedkamerindeling, want de vrij krappe kleedkamer 7 was ons toegewezen."

"Toch duurde het nog een kwartier voor de openingstreffer viel na een combinatie uit het boekje: spits inspelen, kaatsen, diepe bal van Henk op de tijdig gestarte Tom, die de buitenspelval ontliep en ook de in fel oranje gestoken keeper passeerde. Even later een enigszins vergelijkbare aanval, alleen met andere poppetjes."

"Donderdag maar weer eens trainen in de aanloop naar een serie van drie vroege wedstrijden en lange derde helften…"

Van Dijk Brouwer Installatietechniek