Vanaf de bijvelden: nagekomen verslag mooie bekeroverwinning S5
dinsdag 25 februari 2014

He vijfde attendeerde de webredactie op hun verslag van de mooie bekeroverwinning tegen 's-Gravenzande van vorige week. Hieronder enkele fragmenten.

"De vijfde bekerwedstrijd stond op het programma, en of we bij een overwinning bij de laatste 16, 64 of 128 zitten weet alleen de KNVB, maar in elk geval waren er zoals in 2014 (eindelijk) gebruikelijk weer ruim voldoende spelers (16) waaruit opsteller Jerry kon kiezen voor de basiself."

"Vooraf hadden aanvoerder Barry en keeper Janco overlegd over de keuze in het geval dat de toss gewonnen werd, namelijk eerst tegen de storm in, maar gelukkig voor ons werd de toss verloren en mochten we om half drie onder leiding van scheidsrechter de Zoete starten met windkracht 9 in de rug."

"Nog wilde de oranje storm niet gaan liggen, want de mee opgekomen Henk nam de bal keurig mee en schoot deze net onder de lat in het doel. 5-0 dus bij de rust, en omdat niemand van de groep ooit een 5-0 voorsprong had verspeeld gingen we er van uit dat ondanks de tegenwind en toenemende tegenstand er geen vuiltje aan de lucht was."

"Ook de weer foutloos vlaggende Ruud had niet veel meer te doen, en onder toeziend oog van Statler en Waldorf (oftewel Bertus en Jaap) eindigde deze bekerwedstrijd in een ruime zege en zijn we door naar de zoveelste ronde."

Van der Meer verzekeringen