Verslag Van droom naar actie: bijeenkomst #2
dinsdag 4 februari 2014

Afgelopen vrijdag zijn we met een enthousiaste groep vrijwilligers voor de tweede maal met elkaar in gesprek gegaan over onze vereniging. Daarbij hebben we nagedacht over hoe we met z’n allen de vereniging verder kunnen helpen.

Wij zijn allemaal verantwoordelijk voor onze vereniging. Hoe kunnen we onze jeugd hierbij betrekken? Is het vanzelfsprekend dat altijd de ballen en hesjes klaar liggen op het veld? Hoe kunnen we met elkaar ervoor zorgen dat de tribune netjes wordt achtergelaten? Deze uitdagingen gaan we de volgende keer verder uitwerken.

Daarnaast heeft Hikmet ons aan het denken gezet over de kernwaarden van onze vereniging. Op basis van een serie letters hebben we met elkaar een elftal bepaald die onze vereniging het beste beschrijven. Tezamen vormen de voorletters van deze kernwaarden de tekst 'SVH; onze club!'. Wij willen de kernwaarden gaan gebruiken om op verschillende manieren laten zien wat onze vereniging te bieden heeft.

Nieuwsgierig geworden? Je kunt aansluiten om bij de derde avond mee te praten. Graag even aanmelden via plezierenrespect@svhonselersdijk.nl

Volgende bijeenkomst:
Vrijdag 21 februari om 20.00 uur.

Door: Rino Vijverberg

jem-id