Pupil van de week
zondag 2 februari 2014

Vandaag mocht ik pupil van de week zijn. Om half 2 moest ik aanwezig zijn, waarna ik vervolgens naar kleedkamer 4 ging. Jammer genoeg was het hoofdveld afgekeurd en moest de wedstrijd worden verplaatst naar veld 3. Daarna mocht ik de warming-up doen met de reservespelers Kenan en Nando. Daarna was de aftrap, ik passeerde een aantal tegenspelers en schoot de bal daarna erin. Toen mocht ik naar de dug-out om daar de wedstrijd te kijken. Na de aftrap was het al snel duidelijk dat S.V. Honselersdijk een stuk beter was. Er viel ook snel dan de 1-0. Er werd heel veel gescoord, en bij de rust was het 7-0. Vlak voor de rust viel er nog een rode kaart voor de tegenpartij. In de rust zei trainer Piet dat ze moesten proberen een clubrecord te halen. En dat lukte in de 2e helft. Het was geweldig om pupil van de week bij een clubrecord te zijn. Het eindigde in 18-0. In de kleedkamer achteraf mocht ik nog even op het podium, en kreeg een leren bal met de handtekeningen van de spelers erop. Daarna mocht ik mee naar de bestuurskamer, en waar ik een oorkonde van de voorzitter kreeg terwijl ik op de tafel stond. Het was heel leuk om pupil van de week te zijn en ik hoop dat de S1 natuurlijk kampioen wordt.

Jim Penning

Van der Meer verzekeringen