Vanaf de bijvelden: SVH vs SVH 2-2
dinsdag 21 januari 2014

Op het terrein waar vroeger het Wateringse KMD haar wedstrijden afwerkte, speelt nu het Haagse SVH. De C1 van S.V. H(onselersdijk) mocht daar afgelopen zaterdag een wedstrijd afwerken die met 2-2 werd gelijkgespeeld. Enkele fragmenten uit het wedstrijdverslag:

"Vroeger reed je door de kassen heen naar het oude KMD terrein maar als je er nu aankomt, zit je midden in de stad, geen kas meer te zien. Het terrein is nog geen steek veranderd en de kleedkamer waarin we zaten, was nog steeds in dezelfde staat toen ik mijn wedstrijden in het eerste tegen KMD speelde tegen spelers zoals Hans en Theo van de Wetering. Jullie vaders weten nog wel wie dat zijn."

"De wil was zeker aanwezig de eerste helft maar er leek een soort gelatenheid over de ploeg te komen en alles wilde maar niet lukken. Misschien lag het in eerste instantie wat aan de bal (we speelde met een blauwe E bal), maar daar moet je na een kwartier wel aan gewend zijn."

"In de laatste seconde van de wedstrijd viel de bal voor de voeten van Brian, maar deze stuitte op de keeper. De terugkomende bal kwam voor de voeten van Ivan en deze schoot hem onhoudbaar in de linkerhoek, 2-2! De scheidsrechter blies gelijk af en alles en iedereen dook op Ivan die de terechte gelijkmaker er in schoot."

Zoomin'