Vanaf de bijvelden: S5 heeft het zwaar tegen 's-Gravenzande
dinsdag 17 december 2013

Een recordaantal afwezigen én zware benen door een wedstrijd op donderdagavond; dat beloofde niet veel goeds voor de wedstrijd van het vijfde van afgelopen zaterdag. Enkele fragmenten uit het wedstrijdverslag:

"De laatste competitiewedstrijd van dit kalenderjaar was vooraf de meest gevreesde (wat ook uit is gekomen), en niet vanwege het niveau van de tegenstander, want dat is een gewone middenmoter, maar vanwege de afwezigheid van een recordaantal van 11 spelers + het feit dat er nog geen 40 uur geleden ook al een wedstrijd was gespeeld."

"Op het beroerde veld 9, overigens geen excuus voor de latere uitslag, van FC 's Gravenzande werd onder prima omstandigheden afgetrapt, vooralsnog zonder wissels en met iedere beschikbare speler in de basis."

" De ruggen werden echter gerecht en de jacht op de gelijkmaker ging gepaard met een serie gevaarlijke corners van Jerry, van waaruit Barry twee keer net geen doel trof met een kopbal. Toch viel de verdiende gelijkmaker: een voorzet van Jerry werd door Marko doorgekopt waarna Barry in tweede instantie de keeper wist te passeren."

"Jammer, want ondanks alle afwezigen had een punt zeker verdiend geweest, en werden de eerste twee tegengoals cadeau gedaan."

Zoomin'