Vooruitblik S1 - YVV de Zwervers 1
vrijdag 13 december 2013

Morgen treft het eerste het Rotterdamse Y.V.V. de Zwervers in de laatste competitiewedstrijd van 2013. De gasten vinden we terug op plaats 9 van de ranglijst (14 punten uit 12 wedstrijden) terwijl S.V. Honselersdijk door 4 maal winst op rij is opgeklommen naar plaats 2 (27 punten uit 12 wedstrijden). Het eerste is traditioneel erg sterk op De Strijphorst met gemiddeld 1 of 2 verliespartijen per seizoen. De gasten behaalden echter 10 van hun 14 punten dit seizoen in uitwedstrijden.

De laatste maal dat beide teams elkaar troffen op De Strijphorst is meer als 2 jaar gelden. Op 3 december 2011 won het eerste met 3-1. Spelers die namens S.V. Honselersdijk die wedstrijd hebben gespeeld kunnen zomaar weer aan de aftrap verschijnen hoewel enkele (Rino, Roel, Mike) morgen op diverse bijvelden te bewonderen zullen zijn.

Meer historie:
03-12-2011: 3-1
20-10-2007: 1-1
21-04-2007: 2-0

Uiteraard, we kunnen en doen het niet meer zonder, weer een pupil van de week. Als hij luistert, is het naar de naam Jason Roos. Wij wensen hem een fijne middag en hopen dat hij ooit als eerste elftal spelers onze mooie clubkleuren zal verdedigen. Hier zijn "profiel":

Naam: Jason Roos
Leeftijd: 12 jaar
Opleiding: Ik zit op het ISW Hoogeland klas HV1F
Elftal: Ik speel in de D1
Later word ik: Weet ik nog niet
Mijn favoriete profclub is: Liverpool FC
Mijn favoriet profvoetballer is: Steven Gerard