Van droom naar actie! Een verslag
donderdag 28 november 2013

Door: Rino Vijverberg

Afgelopen vrijdag is een groep van zo'n 18 enthousiaste leden met elkaar in gesprek gegaan over S.V. Honselersdijk, nu en in de toekomst. Na de opening door Hikmet Weeling namens de KNVB en een interactieve voorstelronde, werd afgetrapt met het duidelijke filmpje Back 2 Basics 2.

Het is de wens om in drie stappen de vereniging naar een hoger plan te brengen: van verhaal, via droom, naar actie!

Allereerst hebben we gesproken over ons verhaal bij S.V. Honselersdijk. Wat is de kracht van de vereniging? Wat voor vereniging willen wij zijn? Waarom staat onze vereniging zo goed bekend? Wat zijn de uitdagingen voor onze vereniging? Op zoek naar dé elementen waar we verder op kunnen bouwen.

In de tweede helft van de avond hebben we gezocht naar onze droom voor de toekomst van de vereniging. Hoe kunnen we onze uitdagingen, bijvoorbeeld het werven van vrijwilligers, omzetten in de persoonlijke benadering? Hoe kunnen we met elkaar de sfeer en gezelligheid van de vereniging nog versterken? Hoe kunnen we onze vereniging omschrijven in één zin, één slogan en dit met z’n allen uitdragen?

In januari zal de tweede avond gehouden worden, waarin we met elkaar op zoek gaan naar de vertaling van onze dromen in concrete acties. Nieuwsgierig geworden? Je kunt aansluiten om bij de tweede avond mee te praten. Graag even aanmelden via plezierenrespect@svhonselersdijk.nl. De exacte datum volgt spoedig op de website.

jem-id