Vooruitblik S1 - Kethel Spaland 1
vrijdag 29 november 2013

Morgen is het Super Saturday. Dat betekent volle bak en gezelligheid en een optreden van DJ Bombastic. We vernamen dat er zelfs een speciaal optreden is van onze hoofdtrainer Piet Boon.

Voordat we daaraan kunnen beginnen moeten de mannen van Piet Boon ook volle bak er tegenaan om in het spoor van koploper Westlandia te blijven. Opponent morgen vanaf 14:30 uur is v.v. Kethel Spaland. De Schiedammers verloren 3 van hun laatste 4 wedstrijden en vinden we terug op plek 10 van de ranglijst (10 uit 12). De mannen van Piet Boon konden gisteren elkaar de waarheid vertellen door SinterHAAT gedichten aan elkaar voor te lezen. Teamsfeer moet goed zijn denken we. We wensen jullie succes en plezier.

Uiteraard worden de mannen voor wat geluk bijgestaan door de traditionele pupil van de week. Voor Luuk uiteraard leerzaam. Hieronder zijn profiel:

Naam: Luuk Mouthaan
Leeftijd: 12 jaar
Opleiding: Ik zit op het ISW Hoogeland klas HV1F
Elftal: Ik speel in de D1
Later word ik: Piloot
Mijn favoriete profclub is: Feyenoord
Mijn favoriet profvoetballer is: Pelle
Mijn favoriete trainer(s) is / zijn: Erik van Velden
Mijn sterkste punten zijn: Penalty’s
Op welke plaats speel je: Ik ben Keeper
Mijn mooiste voetbalmoment is: Westlands kampioen veld in 2012 en het weekend weg naar België