Vanaf de bijvelden: C1 verliest nipt bij DHC voor de beker
woensdag 11 september 2013

De eerste bekerwedstrijd van de C1 werd ruim gewonnen, terwijl tegenstander DHC klop kreeg. Onderschatting lag dus op de loer bij het onderlinge treffen. Enkele fragmenten uit het wedstrijdverslag:

"Na de 5-0 overwinning van verleden week was de stemming vooraf dan ook opperbest in de kleedkamer. DHC had vorige week met 6-0 verloren en dan komt de onderschatting al snel om de hoek kijken. Vooraf nog voor gewaarschuwd maar om een of andere reden sluipt dat er toch meestal in."

"In de kleedkamer nog even uitgelegd hoe we de tegenstander beter vast konden zetten en dat leverde de eerste tien minuten van de tweede helft meteen resultaat op. Een grote kans voor Brent na een goede voorzet van Lorenzo en wat halve kansen voor Nick en Lars. We dachten langs de kant dat nu de voorsprong niet lang op zich zou laten wachten. Maar het was DHC dat verrassend op voorsprong kwam."

"om op mannen zaterdag weer nieuwe kansen en ik weet dat jullie het kunnen, geloof erin!"

Prins Group