Vrijwilligersfeest nieuwe stijl groot succes
maandag 24 juni 2013

Zaterdagavond was de allerlaatste clubactiviteit van dit seizoen. De medewerkersavond voor onze vrijwilligers was een doorslaand succes.

Namens de organisatoren Paul Groenewegen, Hugo van Velden en Ab van Dijk beaamt laatstgenoemde dat. “We hebben het vrijwilligersfeest voor de 1e keer op een andere wijze en tijd gevierd dan in voorgaande jaren. Naar onze mening was het voor alle aanwezigen een geslaagde avond die al om 16:00 uur begon. Het bar- en bedieningspersoneel was door Kees Bijl van Showtime Maassluis, bord- en kledingsponsor van de B-jeugd, keurig geregeld.”

Dat personeel, onder aanvoering van barkeeper Angelo (zie foto 1), staat normaliter achter de bar van het pas geopende Showtime Maassluis, dat zaterdag 29 juni officieel geopend wordt met het ‘Welcome to fabulous Timeless (the hangover editon)’. Op dat feest treden Matsoe Matsoe en Bibi Breijman (bekend van RTL’s reallifesoap Oh Oh Cherso) op. De openingtijden van Showtime Maassluis zijn vrijdag en zaterdag van 22:00 tot 04:00 uur.

De organisatoren zelf stonden in de keuken (zie foto 2). Van Dijk: “Paul, Hugo en ik hebben ons in de keuken werkelijk in het zweet gewerkt om alle aanwezigen van hapjes te kunnen voorzien. Alle haringen, sateetjes, hamburgers en broodjes gingen op. Er is geen eten weggegooid, wat in het verleden wel eens anders is geweest. Dat zegt wel iets over de opkomst.”

Van een aantal trouwe bezoekers aan de vrijwilligersfeesten van de S.V. Honselersdijk leverde dat ook mooie reacties aan het adres van de organisatoren op. “Het vrijwilligersfeest was inderdaad zeer geslaagd. Klasse geregeld! Met dank aan de organisatoren”, aldus oud-clubbestuurslid en huidig 3Essen-bestuurslid Cor Bouwman namens één van hen. Van Dijk: “Dat de mens en de onderlinge babbel centraal stonden, en dus niet de muziek werd ook door menigeen, jong en oud (!), gewaardeerd.

Als organisatie kijken we dan ook zelf met tevredenheid terug op het Vrijwilligersfeest 2013. Fijne vakantie allemaal.”

Prins Group