Kledingschouw S.V. Honselersdijk een hele klus!
zondag 23 juni 2013

Zaterdagochtend moesten alle materialen en kleding die eigendom zijn van de club worden ingeleverd bij Vincent Roording (vader van Christine uit D4), Lonneke & René van Renesse. Tassenb werden van de elftalleiders en trainers ingenomen (foto 1), uitgepakt (foto 2), nagekeken (foto 3) en op lijstjes geïnventariseerd (foto 4)Alle kleedkamers onder de kantine van onze club waren bezet (zeg maar gerust bezaaid! (foto 6)) met tassen, ballennetten, winterjassen, trainingspakken en tenues. Alles werd nagekeken en van alles werd op een kledingschouwformulier (foto 5) een notitie gemaakt of er iets ontbrak of iets gerepareerd moest worden. Ook dit werk wordt gedaan door vrijwilligers, waar de S.V. Honselersdijk er gelukkig veel van heeft getuige de opkomst bij de vrijwilligersavond die dezelfde avond plaatsvond. Hulde aan Lonneke, Vincent, Henk en al die andere vrijwilligers die de club rijk is! Tot volgend seizoen!

Zoomin'