Seizoensafsluiting Ouder-kindwedstrijden te leuk voor woorden
vrijdag 21 juni 2013

Het is al weer een week geleden dat het voetbalseizoen bij de S.V. Honselersdijk werd afgesloten met de ouder-kind jeugdwedstrijden. In De Strijppraat werden al enkele foto’s geplaatst. Het evenement was echter te leuk om het bij die foto’s te laten.

Het thema van deze afsluiting was ‘Als je haar maar goed zit’.

Dylan Crozier van E1 (foto 1) wilde een hanekam, maar dat lukte zijn moeder niet. Met zijn vader ging hij vrijdagnamiddag naar Tendenz Kappers. Al het beschikbare personeel stortte zich op Dylan’s hoofd. Kapper Rob: “We hebben zijn haar getoupeerd en een bus haarlak erop leeg gespoten om het voor elkaar te krijgen. Maar zeg nou zelf. Het resultaat was ernaar, toch?”

De ouder-kind wedstrijd bij de E3 was hilarisch. De kinderen kregen op een gegeven moment een strafschop. Drie moeders zouden de strafschop wel even stoppen (foto 2), maar dat lukte hen zelfs in een klein doel niet. Het ging er fanatiek aan toe. Zelfs de beslissing over wie nou mocht ingooien werd betwist. Ondanks dat er gehangen werd aan zijn shirt lukte het deze vader toch om in te gooien (foto 3).

Ed Kooij, vader van Steve uit E4 (& Lance uit C1), had zijn Oranje-kloffie (Koninginnendag of Nederlands elftal Ed?) van zolder gehaald. Hier probeert hij Tim Smit (foto 4) te snel af te zijn. De ouders verloren toch.

De F5 poseerde (foto5 ) na afloop van het door de kinderen met 3-2 gewonnen duel. Niet iedereen had wat aan zijn haar gedaan, maar de trainer-coaches Arjan Konijn en Barry van der Ende hadden al creativiteit op hun kapsel losgelaten. Hadden ze die maar aangewend voor het voetballen……..

De moeders Helma Voskuil (van Stef uit E2 & van Alex uit B3) en Hamida Es- Sadi (van Amin uit D1) hadden ook werk van hun haar gemaakt (foto 6).

Zoomin'