Tom van Veen voetbalt in internationaal jeugdtoernooi ADO Den Haag
woensdag 29 mei 2013

Vrijdag (v.a. 16:30 uur), zaterdag en zondag (beide dagen v.a. 11:00 uur) wordt het 60e ADO Den Haag Internationaal Jeugdtoernooi gevoetbald in het Kyocera Stadion in Den Haag-Leidschenveen. In de lange geschiedenis hebben vele beroemde voetballers van toen en nu aan het toernooi deelgenomen. In 1965 werd Johan Cruijff bijvoorbeeld tot ‘speler van het toernooi’ benoemd. Voormalig jeugdspeler van S.V. Honselersdijk Tom van Veen speelt bij ADO Den Haag onder 19 jaar. Met zijn club verblijft hij, net als alle andere spelers en begeleiders van de deelnemende clubs, het hele weekend in het Van der Valk Hotel ‘Nootdorp’ nabij het Kyocera Stadion om zich optimaal op het toernooi voor te bereiden. De loting voor het toernooi bepaalde dat ADO Den Haag in groep A uitkomt tegen de leeftijdgenoten van Swansea City, Legia Warschau en Jong Mexico (het nationaal elftal onder 19 jaar; wereldkampioen!). In groep B zitten Club Brugge, Cruzeiro (Brazilië), FK Senica (Slowaakse voetbalclub uit Senica) en Jong Schotland (het nationale elftal onder 19 jaar).

Voor meer informatie www.adodenhaagjeugd.nl

Prins Group