S.V. Honselersdijk E1 wint 25e KFC SC Feyenoord Pupillen Toernooi
maandag 27 mei 2013

Zaterdag speelden de D1, E1 en F1 van de S.V. Honselersdijk het traditionele Kentucky Fried Chicken (KFC) Sportclub Feyenoord Pupillen Toernooi 2013. Na een lange dag van vier poulewedstrijden en een (kruis)finale van 25 minuten voor ieder team won gastheer SC Feyenoord de verenigingsprijs, maar hoofdklasser E1 werd zonder puntverlies eerste in haar leeftijdscategorie door op het hoofdveld van Sportpark Varkenoord onder de rook van Stadion De Kuip in de drukbezochte finale collega hoofdklasser, maar Rotterdamse poule-speler, Barendrecht E1 met 2-0 te verslaan. D1, die met het grootste gedeelte van de huidige lichting in de F-jeugd het toernooi ooit won, werd mede door veel buikgriepafwezigen naar aanleiding van het voetbalweekend in het Belgische Lommel vorige week 7e, en F1 werd 6e in hun leeftijdscategorie. S.V. Honselersdijk blijft zeker een graag geziene gast op het pupillentoernooi van de Rotterdamse sportclub.

Foto’s:
E1 I: Het kampioensteam met begeleiders na de prijsuitreiking.
E1 II: Dylan Crozier krijgt een doelkans tegen VVOR E1.

Zoomin'