De wedstrijden van zaterdag
vrijdag 7 mei 2004

Het tweede elftal opent de nacompetitie om 12:00 uur met een uitwedstrijd tegen Rozenburg 2. Net als het tweede elftal is Rozenburg 2 op de vierde plaats geeïndigd, wel met één punt minder. Kijk voor info over deze tegenstander op de website. Het derde speelt thuis de laatste competitiewedstrijd om 14:30 uur tegen MVV'27 3, dat een plaats en een punt onder het derde staat. Het vierde speelt om 15:15 uur tegen 's-Gravenzandse S.V. 4. Winst is nodig om de race om het kampioenschap vol te houden. Het vijfde is vrij en het zesde speelt uit tegen VDL, waarvan drie weken terug nog met 6-3 van werd gewonnen. Ook het zevende is vrij en het achtste heeft toch nog een kans op het kampioenschap. Als de twee inhaalwedstrijden gewonnen worden, dan is de achterstand nog drie punten. Morgen uit tegen 's-Gravenzande VV 9 moet dan wel gewonnen worden. Van de jeugd zijn er wedstrijden voor de B2 (thuis om 12:30 uur), C1, C2 en C5 (uit), D3 speelt om 10:30 uur thuis. Voor de F1 en F3 staan vriendschappelijke uitwedstrijden tegen Quintus op het programma.
Morgenochtend om 9:00 uur voor de eerste keer een thuistoernooi voor de G-teams.

jem-id