Mooi verjaardagsfeest
vrijdag 7 mei 2004

Voor een volle kantine feliciteerde de voorzitter van de jubileumcommissie Leen Lindhout de Sport Vereniging met jaar 40-jarig bestaan. Vele (oud) leden, bestuursleden, vrijwilligers en donateurs keken daarna naar de film over de bouw van de Strijphorst, die helaas technische mankementen vertoonde. Ook de expositie trok veel belangstelling, met vragen over 'wie is dat op die foto?'. Ook de vernieuwde website werd getoond. Voorzitter Jan Bogaard ontving als eerste het cadeautje (een shirtje in de clubkleuren), dat elk lid ontvangt. De avond werd vervolgens gevuld met terugblikken, anekdotes en natuurlijk de onvermijdelijke kleedkamer verhalen. Een onvergetelijke avond.
Op de eerste foto opent Leen Lindhout de avond, vervolgens ziet u een blik van de expositie en de film.

Sosef & v/d Knaap