Afscheid van S.V. Honselersdijk iconen
zondag 12 mei 2013

Afgelopen zaterdag speelde S4 haar laatste wedstrijd van het seizoen. Op zich niets bijzonders en ook de uitslag (3-2 verlies) doet er niet zo heel veel toe. Deze wedstrijd haalt toch het nieuws, omdat het de laatste wedstrijden betrof van enkele "echte Honselersdijkers" en goed voor zeer veel wedstrijden (circa 1.750 gezamenlijk) in ons eerste elftal.

Het betreft hier: "Mister Honselersdijk": Leo Lievaart (18 seizoenen S1, 16 seizoenen S3/S4, "Amaretto, Lange" Marcel Noordam (12 seizoenen S1, 16 seizoenen S3/S4), "Lange" Marco Gardien (16 seizoenen S1, 10 seizoenen S3/S4) en zijn broer "Ruk" Richard Gardien (12 seizoenen S1, 10 seizoenen S3/S4).

Op Super Saterday werden de mannen door voorzitter Eric Sosef ook nog even naar voren gehaald en met vriendelijke woorden de verenigingenDANK uitgesproken en in het zonnetje gezet. Dank mannen!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek