Van harte gefeliciteeerd!
woensdag 5 mei 2004

Een vernieuwde site voor de Sport Vereniging Honselersdijk op haar 40e verjaardag, die vanzelfsprekend 'ademt' naar voetbal. Modern vorm gegeven en gemaakt door Leon van Schie, keeper van onze B1.
De vernieuwde site biedt de bezoekers een verbeterde navigatie, welke zowel bovenaan als onderaan aanwezig is op alle pagina's. De oranje locatieregel laat zien op welke plek op de site u zich bevindt. Submenu's verschijnen links en blijven zichtbaar. Nieuw is het Mededelingenbord en ook nieuw is de geïntegreerde Poll, waar ook de oudere polls bekeken kunnen worden. Vijf nieuwsflitsen van maximaal vier regels biedt de homepage, maar ook zes sportheadlines van Sitecast. Zo blijft u ook op de hoogte van het andere sportnieuws. Onder Nieuws vindt u binnenkort het archief, maar kunt u nu al zoeken in de berichten vanaf 1 juni 2003. Met vrije trefwoorden of op categorie. Ook de Mededelingen blijven beschikbaar in een archief. Voor de Elftallen blijven de toegang en faciliteiten gelijk, wel zijn links op categorie naar de KNVB site toegevoegd. Het Gastenboek is geheel nieuw en daarin kunt u ook uw emoties kwijt door een 'Smilie' toe te voegen. Verder vindt u de vertrouwde pagina's terug, met nieuwe tekst, foto's en routes.
Vermeldenswaard is nog, dat een toegankelijk internet belangrijk is voor iedereen, maar in het bijzonder voor mensen met een handicap. Daarom is bij het ontwerp van de vernieuwde site zoveel mogelijk rekening gehouden met de regels op de site van Drempels weg. De site is bijvoorbeeld met de tabtoets te bedienen, maar ook met toetscombinaties als ALT-E-ENTER voor de Elftallen (zie de eerste letters van de blauwe navigatiebalk).
Vanzelfsprekend is de site gereed voor nieuwe toepassingen!
Het webteam wenst de Sport Vereniging Honselersdijk een feestelijk en sportief jaar met veel bezoekers op de website.
Leon van Schie, Reinier van Velden en Koos Ophorst

Van der Meer verzekeringen