S.V. Honselersdijk viert op 6 mei haar verjaardag
maandag 3 mei 2004

Donderdag zes mei 2004 wordt de Sport Vereniging Honselersdijk 40 jaar. Een heugelijk feit dat de komende tijd met vele dorpsgenoten zal worden gevierd. Op haar verjaardag, 6 mei, is er open huis vanaf 20.00 uur. Een mooie gelegenheid om elkaar op de Strijphorst te feliciteren met de verjaardag van de sportieve Honselse. Om half negen wordt de film vertoond die destijds is gemaakt van de bouw en de ingebruikneming van de Strijphorst. We hebben het dan over de jaren 1978-79. Op deze film zijn veel gezichten te zien van personen die in deze periode actief waren voor de S.V. Honselersdijk (zie noot). We denken daarbij aan leden van het bestuur, de bouwcommissie, de vele vrijwilligers, Naaldwijkse gemeentebestuurders en noem maar op. Diverse mensen voeren ook het woord. Uiteraard mag iedereen (lid of niet) een kijkje komen nemen. En er is nog meer te zien dan de film.
Wie dit bericht leest, geef het door aan mensen van wie u vermoedt dat ze door hun oude banden met de Sport Vereniging geïnteresseerd zijn.

Condubouw