Vanaf de bijvelden: S5 op bezoek bij Swift Boys
dinsdag 9 april 2013

Afgelopen zaterdag mocht het vijfde aantreden tegen het tweede elftal aantreden tegen het Rotterdamse Swift Boys. Na een ronduit rommelige voorbereiding, werd de wedstrijd vooral op het middenveld gespeeld. Uit een spaarzame kans maakte Swift Boys het enige doelpunt van de wedstrijd.

Enkele fragmenten uit het wedstrijdverslag:

"Om 11 uur werd er vertrokken richting Rotterdam. Barry en de Groot moesten onder andere rijden en hadden beide in plaats van het adres van het sportpark, het postadres van Swift Boys in de navigatie ingevuld waardoor ze beide midden in een woonwijk in Rotterdam uitkwamen. Gelukkig kwam iedereen toch net op tijd aan op de goede locatie."

"Alleen was het jammer dat het sportpark geen kleedkamers had en dat we moesten uitwijken naar een rugby vereniging dat een kilometer verder gelegen was om om te kleden. Dit konden we bijna niet geloven maar toch maar die kant op gelopen. Via wat smalle bruggetjes over sloten kwamen we aan bij een kleedkamer. De sleutel paste dus we konden eindelijk omkleden."

"De tweede helft eigenlijk weer het zelfde verhaal. Er wordt vooral rond het middenveld gevoetbald en beide teams kregen weinig kansen. Enkele afstandschoten die de keeper van Swift Boys alleen maar over of naast hoefde te kijken was het enige wapenfeit aan Honselersdijkse kant. Ook Swift kreeg nog maar weinig kansen waardoor de wedstrijd eindigde in een 1-0 overwinning voor de thuisploeg."

Zoomin'