WK voor damesteams
dinsdag 12 maart 2013

Nog iets meer dan 3 weken en dan barst het feest der voetbalfeesten los, het eerste WK voor damesteams gaat dan van start voor de allereerste versie van dit terugkerend evenement. Alle teams hebben inmiddels hun poule-indeling ontvangen en het is op bijna alle websites ook vermeld. Komende week vindt voor de organisatie de generale repetitie plaats. Mochten er vanuit de overige verenigingen nog vrijwilligers zijn die hand- en spandiensten willen verlenen (voor hun eigen team, als toezichthouder bijvoorbeeld), schroom niet en geef je op via dvandenoever@tele2.nl.

De reacties tot nu toe zijn geweldig, van alle verenigingen, de pers en besturen is er geen enkele negatieve reactie gekomen.
Binnenkort volgt vanzelf het nieuwste nieuws, dus hou de website van onze vereninging of die van V.V. Naaldwijk goed in de gaten.

Organisatie WK Dames

Van der Meer verzekeringen