Vooruitblik op morgen
vrijdag 8 maart 2013

De lente diende zich deze week aan en wat zijn we daar blij mee. Helaas wordt het morgen serieus kouder, maar dat er gevoetbald kan worden staat wel vast. En hoe: er staan 23 thuiswedstrijden voor de competitie geprogrammeerd die starten vanaf 08:30 uur en eindigen rond de klok van 16:30 uur.

Een paar teams uitgelicht: S4 en S6 (tegen de koploper!) willen niet verder afzakken naar de degradatiezone. S7 treft ook de koploper, terwijl de A1 de koploper is en wil blijven.

Na 16:30 uur neemt de 7 x 7 competitie het over met 8 teams. Redelijk nieuw binnen onze lijnen op het sportpark. Het belooft dus een lange dag te worden op ons sportpark. Met dank aan onze vrijwilligers niet te vergeten! Veel plezier allemaal.

jem-id