Vooruitblik Die Haghe 1 - S1
vrijdag 8 maart 2013

Het was een paar weken geleden op onze club "SuperSaterday"; in de competitie is het morgen SuperSaterday, want op het programma zien we KMD (plaats 4) tegen MVV'27 (plaats 1) en Die Haghe (plaats 2) tegen ons eerste (plaats 3). Interessant, omdat het verschil in verliespunten tussen de vier teams slechts 6 punten bedraagt.

De onzen kunnen de borst nat maken, want de thuisploeg kan indrukwekkende cijfers overleggen: van de 8 thuiswedstrijden werden er 7 omgezet in winst en eentje eindigde in 3-3. De thuiswedstrijd eerder dit seizoen eindigde in een 2-2.

Die Haghe speelt op Sportpark "Ockenburgh" op de Wijndaelerweg 9 in Den Haag. De thuisblijvers kunnen de wedstrijd ook beluisteren via de livestream van WOS Radio (of via de radio natuurlijk). Hoe dan ook: wij wensen iedereen veel plezier.

Condubouw