Vanaf de bijvelden: doelpuntenfestijn bij D1 tegen Laakkwartier
dinsdag 5 maart 2013

Maar liefst 7 doelpunten bij de uitwedstrijd van de D1 tegen Laakkwartier. Vanaf een 3-0 achterstand kwamen de oranjehemden knap terug tot een 3-4 overwinning! Daarom het hele wedstrijdverslag:

"Vanochtend moesten we om 9:30 aanwezig zijn om richting Laakkwartier te gaan. Het was gelukkig niet zo koud als vorige week. We hadden een aantal spelers van de D2: Stijn, Kevin, Job, Stef omdat Roos, Nick, Jorne en Joost er niet waren. We moesten om 11:00 spelen.

De eerste helft waren wij de betere ploeg, hadden veel meer de bal dan Laakkwartier maar we kwamen niet tot scoren toe. In de laatste 10 minuten van de eerste helft wist Laakkwartier te scoren. In de 2e helft scoorde Laakkwartier in de eerste 15 minuten nog 2 keer.

Wij waren het zat en Brian scoorden 2 x achter elkaar. Toen kwam er een voorzet en stiftte Rik de bal over de keeper van de tegenpartij. Toen 5 minuten later scoorden Brian nog 1 keer. Jason kreeg ook nog een bloedneus in de 2e helft maar dit viel gelukkig mee. Het was een leuke en spannende wedstrijd."

Zoomin'