Vooruitblik S1 - MSV '71 1
vrijdag 11 januari 2013

Morgen hervat het eerste haar competitie met een thuiswedstrijd tegen het M.S.V. '71 uit Maassluis. Het altijd ambitieuze M.S.V. '71 heeft in de winterstop besloten om van hoofdtrainer te wisselen zodat scheidend oefenmeester Henk Boon gebrand zal zijn om nog vele punten te pakken. Momenteel treffen we de zwart-witten op een teleurstellende promotie-degradatieplaats (12e) met slechts 9 punten uit 12 wedstrijden. Van de 6 uitbeurten werd er 1 gewonnen en 5 verloren. Piet Boon en z'n mannen willen hogerop en de ongeslagen thuisstatus zo langs als mogelijk vasthouden. De voorbereiding was uitstekend, dus dat schept verwachtingen en daarnaast zijn er geen bijzonderheden te vermelden, behalve dat de wedstrijd om 14:00 uur begint. Succes mannen, maar bovenal: veel plezier!

Eerder uitslagen thuis tegen M.S.V. '71:
3 september 2011: 1-1;
26 maart 2011: 0-1;
27 februari 2010: 0-1.

We zijn dus gewaarschuwd !! Uiteraard worden de mannen bijgestaan door de pupil van de week. Hieronder tref je zijn profiel. We wensen Sem veel plezier !

Naam: Sem van der Knaap
Leeftijd: 12 jaar