Vanaf de bijvelden: A1 wint van VDL
woensdag 7 november 2012

Op de elftalpagina van de A1 is een verslag (met foto's) te vinden van de thuiswedstrijd tegen VDL uit Maassluis. Een mooie 2-1 overwinning was het resultaat. Enkele fragmenten:

"De wedstrijd begon wat later want (dit geloof je niet) de scheids was zijn fluitje kwijt. echt waar (...)"

"In de 15e minuut kregen we een vrije trap mee, en Nando nam plaats achter de bal, in m,n hoofd horde ik al tromgeroffel, en was er van overtuigd dat ie deze bal in de kruising zou krullen.
Hij ging precies zoals ik had verwacht, met uitzondering van de keeper die met zijn vingertoppen en hulp van de lat de bal corner wist te tikken."

"Maar net voordat Jordy hem kon knuffelen sprong die dikke baby in de armen van de trainer en klemde zich vast als zuid Siamese dwerg orang-oetang met bindingsangst. De trainer vond het wel aardig en was gewoon blij met de treffer, maar hij was nog blijer toen ze die halve zool los gelepeld hadden. Want om zo het weekend in te gaan zag onze Dick niet helemaal zitten. Stel je voor dat je zo naar de Appie Heijn moet, moet je toch niet aan denken."

Condubouw