Nieuwe Sponsor voor S.V. Honselersdijk: Gym Fitness Poeldijk
dinsdag 30 oktober 2012

S.V. Honselersdijk heeft er een nieuwe sponsor bij: Gym Fitness uit Poeldijk. Gym Fitness biedt ruim 500 m2 fitness-fun in de Jan v.d. Valk-sporthal in Poeldijk. Op 17 November a.s. zal de samenwerking worden bekrachtigd. Naast sponsoring van de A1 van S.V. Honselersdijk, biedt Gym Fitness een GRATIS dagpas aan voor al haar leden!

Gym Fitness gaat het volgende sponsoren:
- Het 1e elftal van de dames van S.V. Honselersdijk mag onbeperkt gebruik maken van de faciliteiten van Gym Fitness gedurende het voetbalseizoen.
- De A1 jeugdspelers van S.V. Honselersdijk mogen tijdens de zomer- en winterstop 1 keer per week gebruik maken van de faciliteiten van Gym Fitness.
- De senioren en/of de A1 van S.V. Honselersdijk mogen, maximaal 8 maal per seizoen, bij afkeuring op zaterdag een uur komen trainen na sluitingstijd om 14.00 uur.
- De A selectie senioren van S.V. Honselersdijk kan maximaal 4 maal per seizoen een groepstraining krijgen bij Gym Fitness.
- Geblesseerde spelers van de A selectie senioren en de A1 selectie van S.V. Honselersdijk kunnen in samenspraak met de Fysio van S.V. Honselersdijk gebruik maken van de faciliteiten van Gym Fitness om aan het herstel te werken.

Gym Fitness
Gym Fitness is het nieuwe fitnesscentrum in Poeldijk. Een nieuw bedrijf, maar met een brok aan ervaring. Op Sportpark Verburch kan, in een mooie ambiance en met gloednieuwe apparatuur, onder professionele begeleiding gewerkt worden aan de eigen ‘fitness’.

Voor meer informatie: www.gymfitness.nl

GRATIS dagpas voor alle leden van S.V. Honselersdijk!!
Gym Fitness stelt alle leden van S.V. Honselersdijk in staat om GRATIS een dag te gaan fitnessen en kennis te maken met Gym Fitness. Neem onderstaande Dagpas mee en je kunt gratis fitnessen. Als je vervolgens lid wordt, behoef je geen inschrijfgeld te betalen. Dus bewaar de Dagpas goed!

Het bestuur en directie van S.V. Honselersdijk bedankt Gym Fitness voor de sponsoring van de voetbalvereniging en hoopt dat dit de start is voor een goede en langdurige samenwerking. Het bestuur en directie roept alle leden van de S.V. Honselersdijk op om snel een kijkje te gaan nemen bij de prachtige accommodatie van Gym Fitness!

Voorzitter S.V. Honselersdijk
Erik Sosef