Vanaf de bijvelden: S5 wint van CWO
dinsdag 23 oktober 2012

Het vijfde seniorenteam van S.V. Honselersdijk draait prima bovenin mee in een poule met voornamelijk selectieteams. Afgelopen zaterdag werd er aangetreden tegen CWO uit Vlaardingen. Na een doelpuntrijke wedstrijd bleven uiteindelijk de drie punten wederom op de Strijphorst. Een uitgebreid wedstrijdverslag is te vinden op de elftalpagina. Enkele fragmenten:

"Zaterdag 20 oktober om 13.00 stond de wedstrijd tussenHonselersdijk 5 tegen CWO 3 op het programma. Deze stond onder leiding van het arbitrale trio van Schie. Niels stond met de fluit in zijn mond op het veld terwijl Vader Ton langs de lijn stond te vlaggen. Van de andere vlagger is geen informatie bekend en noemen we gemakshalve ook een van Schie."

"Na deze 2-2 ging Honselersdijk weer verder op zoek naar een voorsprong. Dit lukte ook want uit een mooie vrije trap van Marc kon Erik de bal in het goal koppen en was de 3-2 voorsprong een feit voor de thuisploeg. Hierna was Honselersdijk weer druk op zoek om de voorsprong uit te breiden maar dit lukte weer niet. Een tegenaanval even later kon door Danny nog ternauwernood van de lijn gehaald worden maar niet veel later werd een bal niet goed weggewerkt en vanuit de 2e lijn kon een speler van CWO de bal de kruising in schieten. Zo was het alweer gelijk en bleef het spannend."

"In de slotfase van de wedstrijd was CWO niet meer bij machte om nog terug te komen en uit een laatste aanval kon Marco op aangeven van Richard L netjes bij de eerste paal binnen tikken. Hierbij was de overwinning van Honselersdijk een feit en konden de bezoekers met een 5-3 nederlaag terug naar Vlaardingen."

Prins Group