ADO vrouwen verliezen van FC Rossiyanka en winnen van Ajax
maandag 1 oktober 2012

Mandy van Dijk (voormalig S.V. Honselersdijk) beide keren 90 minuten bankzitter

Vrouweneredivisionist ADO Den Haag verloor de afgelopen week twee wedstrijden in vier dagen. In het eerste duel ooit in de geschiedenis van de club werd het in de eerste ronde van de Womens Champions League donderdagavond thuis 1-4 voor de Russische kampioen FC Rossiyanka, die vorig seizoen nog tot de kwartfinale van de Europese bekerstrijd voor landskampioenen reikte. Zondagmiddag werd thuis in de BeNeLeague (vrouwen eredivisie) van nieuwkomer Ajax met 2-1 gewonnen. Beide duels bleef voormalig S.V. Honselersdijk C1 speler Mandy van Dijk 90 minuten op de bank. Na enige tijd blessureleed keerde aanvoerder Sylvia Nooij beide wedstrijden terug in het basiselftal van ADO Den Haag, wat ten koste van Mandy van Dijk (15) ging. Haar tijd komt nog wel.

Sosef & v/d Knaap