Vanaf de bijvelden
dinsdag 11 september 2012

Het vierde had afgelopen zaterdag een uitwedstrijd tegen V.V. Hercules 2, die met 1-4 werd gewonnen. Een wedstrijdverslag van de hand van Marko Penning is te lezen op de elftalpagina:

"Vanwege de subtropische omstandigheden, bij sommigen nog spierproblemen van afgelopen dinsdag of donderdag, en het beperkte aantal wissels, was er vooraf nog enige angst voor een slijtageslag, maar al snel na de aftrap werd duidelijk dat we dit potje normaal gesproken zouden moeten winnen."

"Direct na rust liet Leo even zien dat hij dit seizoen de vorig jaar door Flaco veroverde topscorerstitel weer terug wil, want binnen tien minuten scoorde hij tweemaal op beheerste wijze en gooide het duel daarmee, zoals dat heet, in het slot."

"Deze stand bleef ook staan op het scorebord, waardoor het bekeravontuur na twee wedstrijden (tot niemands grote spijt), alweer voorbij is en we ons volledig op de competitie kunnen richten, te beginnen a.s. zaterdag bij altijd lastige Lyra."

Sosef & v/d Knaap