Vanaf de bijvelden
dinsdag 4 september 2012

Ook dit seizoen wordt er in deze rubriek wekelijks verder gekeken dan de hoofdvelden... Op diverse niveaus worden prachtige wedstrijden afgewerkt, die niet zelden resulteren in mooie wedstrijdverslagen.

Vandaag aandacht voor het vernieuwde zevende, dat het seizoen opende tegen het Wateringse KMD met een 2-2 gelijkspel:

"Met de nodige extra kilo's, verhoogde vetpercentages (als gevolg van de alcohol promilages) en wat onwennige spieren kon het seizoen 2012/2013 worden afgetrapt in het pittoreske Wateringen, waar KMD (Klein, Maar toch echt Dapper) de eerste test zou zijn voor het gerenoveerde vlaggenschip van dorpsclub S.V. Honselersdijk."

"Na de goal waren er weer kansen over en weer en leek het vaak op typisch Engels voetbal. Snelle omschakelingen, veel fouten, veel lange ballen: een soort flipperkast."

"Uiteindelijk resulteerde dit na 75 (of 77?) minuten tot de gelijkmaker, 2-2. De wedstrijd werd uit gevoetbald in een rustig tempo, daar de meeste Honselersdijkers nauwelijks meer konden lopen."

Condubouw