S.V. Honselersdijk sterk vertegenwoordigd bij Westlands XI-tal - ADO Den Haag
maandag 23 juli 2012

Met de unieke wedstrijd S.V. Honselersdijk-Sparta van zaterdag 7 juli nog vers in het geheugen werd zaterdag 21 juli een tweede oefenwedstrijd in Westland tegen een betaald voetbalorganisatie gespeeld. Op sportpark De Zweth in De Lier voetbalde het Westlands XI-tal tegen eredivisionist ADO Den Haag. (S.V.) Honselersdijk was sterk vertegenwoordigd bij deze wedstrijd. Hoofdtrainer Johan Voskamp had S.V. Honselersdijk aanvoerder Morad Naïmi en Marco van der Knaap (de inwoner van Honselersdijk die bij zondag hoofdklasser Westlandia aanvoerder is) geselecteerd. Van der Knaap speelde de hele wedstrijd en Naïmi kwam de tweede helft binnen de lijnen.

Onze sportverzorger Suus Vis vervulde dezelfde rol bij het Westlands XI-tal. En het arbitrale trio Cor van Elswijk en zijn assistenten Stanley van Lith en Cees Dekkers kwam ook uit S.V. Honselersdijk. De wedstrijd eindigde in een 8-1 overwinning voor ADO Den Haag. Silvio Vermeer van Maasdijk redde de Westlandse eer. Voor ADO Den Haag scoorden Ahmed Ammi, Stanley Elbers (2), Tjaronn Chery, Kevin Jansen, Mike van Duinen (2) en Rydell Poepon. Na afloop ging Jason Roos (S.V. Honselersdijk D-selectie) met ADO-spits Mike van Duinen op de foto, die door Jason’s moeder werd gemaakt. Stef Weerdenburg (S.V. Honselersdijk D-selectie) liep stage als voetbalverslaggever. Hij volgde aandachtig het vraaggesprek van het ADO Den Haag TV met ADO-speler Tjaronn Chery. Aimar Haddadi en Ben Wagener (S.V. Honselersdijk E-selectie) gingen met ADO Den Haag hoofdtrainer Maurice Steijn op de foto.

Foto’s:
S.V. Honselersdijk was met Morad Naïmi, Suus Vis, Cor van Elswijk, Stanley van Lith, Cees Dekkers, Jason Roos, Stef Weerdenburg, Aimar Haddadi en Ben Wagener sterk vertegenwoordigd in De Lier.

Condubouw