Uitnodiging voor ouders en leiders van onze jeugdspelers
maandag 11 juni 2012

15 juni sluiten we het seizoen bij de voetbal af. Voor velen is het bekend wat bedoeld wordt met eindfeest jeugd maar voor iedereen die dit niet weet lichten wij dit nog even toe.

Thema dit jaar : ORANJE KOMT ER AAN
- alle jeugd met ouders, broertjes, zusjes, opa`s en oma`s zijn op deze avond van harte welkom.
- We sluiten het seizoen af met ouders-kind voetbal.
- Ouders komen verkleed naar evenement. Er zijn kleedkamers beschikbaar voor omkleden.
- Volgens een schema (zie krantje) gaan de teams starten met de wedstrijd tegen hun kinderen.
- Dit duurt ongeveer 20 minuten.
- Het is gebruikelijk om na de wedstrijd de leiders, trainers (zelf uitnodigen) te bedanken voor hun vrijwilligers aandeel.
- Om 20:40 wordt bekend gemaakt wie er team en leider van het jaar wordt. Dit wordt bepaald door de hoofdleiders.
- Afscheid van mensen die de vereniging verlaten.
- Om 20:55 wordt er een erehaag gemaakt door alle F,E,D teams om de kampioenen van dit jaar te huldigen op het bordes.
- Dit zijn de F3, F4 en C1.
- Omstreeks 21:00 uur volgt een gezellige avond met disco.
- De bedoeling is dat alles buiten met gezellige taptafels en banken gevierd wordt.

Tot dan!

Zoomin'