Vooruitblik op morgen
vrijdag 25 mei 2012

Het eerste elftal speel morgen de tweede wedstrijd in de eerste ronde van de nacompetitie. De eerste wedstrijd is, zoals u weet, in een 3-0 zege geƫindigd door S.V. Honselersdijk.

De steun die de spelers afgelopen zaterdag uit bij PPSC hadden van de twaalfde man is voor aankomende zaterdag weer nodig. Kom daarom allemaal in het oranje gekleed onze mannen aanmoedigen, zodat ze niet anders kunnen dan winnen om zo naar de volgende finales te gaan.

We hopen en verwachten dus veel publiek op ons Sportpark, maar bovenal een sportieve en aantrekkelijke wedstrijd. De winnaar van dit duel kan zich gaan opmaken voor een dubbele ontmoeting tussen V.V.O.R. en v.v. Briele. Uiteraard worden de spelers bij het betreden van het hoofdveld vooraf gegaan door de Pupil van de Week. Hieronder zijn profiel:

Naam: Andrew Wesstijn
Leeftijd: 11 jaar
Opleiding: Ik zit op de Hoeksteen groep 7
Elftal: Ik speel in de D4
Later word ik: Architect
Mijn favoriete profclub is: Ajax
Mijn favoriet profvoetballer is: Christiano Ronaldo
Favoriete trainers zijn: Frank de Boer
Mijn sterkste punten zijn: Naar de bal kijken
Op welke plaats speel je: Rechtsachter
Mijn mooiste voetbalmoment is: Thuis met 7-0 winnen van Lyra