Roy van den Berg selectiespeler voor volgend seizoen
woensdag 23 mei 2012

S.V. Honselersdijk is vanaf volgend seizoen weer een speler rijker in de selectie. We verwelkomen Roy van den Berg, momenteel een speler van de zondag selectie van Westlandia, hieronder "zijn profiel". Roy veel plezier.

Persoonlijk
Mijn naam is Roy van den Berg en ik ben 21 jaar. Ik woon bij mijn ouders in Naaldwijk. Ik heb nog een oudere zus, maar die woont samen met haar vriend.

Opleiding
Ik studeer bouwkunde aan de Hogeschool Rotterdam. Momenteel zit ik in het tweede leerjaar. Komend jaar ga ik een duaal-traject in. Dit wil zeggen dat ik 3 dagen bij een bouwbedrijf op de werkvoorbereiding ga werken en de overige twee dagen op school de benodigde vakken volg.

Voetballoopbaan
Ik ben begonnen bij Quintus. Bij Quintus heb ik twee jaar in de F-jeugd gespeeld. Na deze jaren gingen wij naar Naaldwijk verhuizen, waardoor ik bij Westlandia ben gaan voetballen. Bij Westlandia heb ik alle selectieteams van de jeugd doorlopen, waarna ik de overstap naar de zondag selectie heb gemaakt. Tussentijds heb ik twee keer stage gelopen bij ADO den haag. Na twee jaar selectievoetbal bij Westlandia heb ik de keuze gemaakt om bij S.V. Honselersdijk te gaan voetballen.

Motivatie voor S.V. Honselersdijk
Mijn reden om bij S.V. Honselersdijk te gaan voetballen is omdat het karakter van de club me aantrekt; we moeten ertegenaan gaan met zijn allen om de club op een hoger niveau te brengen, wat ik een uitdagende kans vind en waar ik ook graag aan mee wil werken. Ik heb veel zin in het aankomende seizoen en ik zal me voor 100% inzetten om met elkaar een mooi resultaat neer te zetten.

Prins Group