Nieuwe hoofdtrainer E
maandag 30 april 2012

Volgend seizoen hebben wij voor de E-sectie een nieuwe hoofdtrainer gevonden in de persoon van Marcel Noordam.
Marcel zal voor veel mensen geen onbekende zijn. Als oud 1e elftal speler, leider en trainer loopt hij namelijk al heel wat jaren mee op S.V. Honselersdijk.
Vooraf gegaan door wat informatieve gesprekken is de TC het afgelopen zaterdag 28 april na een aangenaam gesprek op de club met Marcel eens geworden.
Marcel zal bij de trainingen geassisteerd gaan worden door Moek van der Meer en Klep (Richard Vijftigschild). Marcel en Klep zullen de E1 op wedstrijddagen samen gaan begeleiden.
Wij vinden dat we hiermee een prima stel trainers voor de E-sectie hebben gevonden en wij wensen deze mannen alvast heel veel plezier en succes toe.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek