Vanaf de bijvelden
dinsdag 10 april 2012

Uiteraard kan het in deze rubriek deze week alleen maar over het kampioenschap van het Vijfde gaan. Een uitgebreid wedstrijdverslag is te vinden op de elftalpagina:

"Na drie jaar was het eindelijk weer zover, er stond een kampioenswedstrijd voor Honselersdijk 5 op het programma. Na twee jaar te hebben kunnen wennen aan de 5de klasse en een aantal nieuwelingen te hebben ingewerkt, deden we dit seizoen weer mee om het kampioenschap."

"Ondersteund door de in grote getale aanwezige publiek (meer dan bij de wedstrijd op veld 1 vv Maasdijk 1 - Victoria'04!) speelden we vol op de aanval waardoor we al snel op voorsprong kwamen."

"Om 17:30 gingen we weer met de cabriobus terug naar Honselersdijk. Hier kwam het besef dat we kampioen zijn echt naar boven bij iedereen. Want de hele reis, inclusief een rondje Naaldwijk en de Dijkstraat op en neer, stond iedereen te zingen en te springen."

Sosef & v/d Knaap