Oproep aan de leden
maandag 2 april 2012

Zoals iedereen weet wordt de kantine van onze mooie vereniging draaiend gehouden door vrijwilligers. Voor aankomend seizoen is het aantal vrijwilligers echter te klein om te kunnen garanderen dat de kantine altijd open kan zijn. We zoeken voor het aankomende seizoen nog aanvullingen om de barbezetting weer rond te krijgen.

Wij, de kantinecommissie, zijn dus op zoek naar kantinevrijwilligers en doen dan ook een dringende oproep aan jullie om je hiervoor op te geven.

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers voor de zaterdag van:
• 09:30 – 13:00 uur; 4 personen
• 13:00 – 16:00 uur; 4 personen
• 16:00 – 19:00 uur; 7 personen

Wij streven naar een kantinedienst in de vier weken, maar als je bijvoorbeeld eens in de acht weken wilt staan, dan is dat wellicht ook in te passen.

Zeg dus niet te snel: “nee, ik heb het al zo druk”. Wij hebben volgend seizoen jullie hulp keihard nodig. Meld je dus aan!

Heb je interesse in het periodiek draaien van kantinediensten, dan kun je je aanmelden bij:
Paul Groenewegen
Email: paul@ad2finance.nl