Commissie van Ontvangst ook iets voor jou?
zondag 18 maart 2012

Aanstaande donderdag 22 maart komt de Commissie van Ontvangst om 19.30 uur bij elkaar op de vereniging. Onder leiding van Willem Batist gaat de Commissie van Ontvangst onder meer op zoek naar verbeterpunten. Daarnaast zal de werving van extra commissieleden op de agenda staan. Afsluitend wordt aandacht besteed aan de herkenbaarheid van de club mensen die op zaterdagochtend en op -middag namens onze vereniging optreden als gastvrouw of gastheer, en daarmee op dat moment hét visitekaartje van onze club zijn!

De Commissie van Ontvangst is zeer belangrijk voor onze vereniging en zorgt ervoor dat bezoekende teams en scheidsrechters de weg wordt gewezen en dat de het hele wedstrijdprogramma van die dag netjes kan worden afgewerkt. Aanstaande donderdag komen de leden van de Commissiedienst bijeen. Als je ook geïnteresseerd bent in de Commissie van Ontvangst dan ben je donderdag natuurlijk ook van harte welkom!

Sosef & v/d Knaap