Vanaf de bijvelden
dinsdag 31 januari 2012

Een spannende zaterdag voor de F6, want tijdens de wedstrijd tegen VELO stond er meer op het spel dan de drie punten. En met succes!

"Het was een spannende ochtend, want leider René had de jongens vorige week beloofd om op patat te gaan trakteren als ze zouden winnen. En dit hoef je natuurlijk maar 1 keer te zeggen tegen onze jongens."

" En de wedstrijd begon……vanaf de eerste minuut roken de jongens de patatjes. Wat begonnen ze sterk! En niet zonder gevolgen, want de 7e minuut scoorde Quinn al het eerste doelpunt! Niet veel later was de geur van de patatjes een beetje verdwenen, en werd het 1-1."

"Maar gelukkig zijn onze jongens niet klein te krijgen, en kwam daar het 4e goal, wederom van Quinn! Het bleef spannend tot de laatste minuut, maar gelukkig was daar de fluit. De wedstrijd was afgelopen en we hebben gewonnen met 4-1!"

Zoomin'