Vooruitblik S1 - YVV de Zwervers 1
vrijdag 2 december 2011

Het eerste elftal is, op de langdurig geblesseerden na, fit en maakt zich op om als trotse lijstaanvoerder de winterstop in te gaan. We hopen dat er een succesvol vervolg gegeven kan worden aan de ongekende reeks van 9 competitie overwinningen. Alleen komt, hoe dan ook, de eerste nederlaag steeds dichterbij. De tegenstander van morgen is een oude bekende: het Rotterdamse ij.v.v. De Zwervers. We vinden ze momenteel terug op plaats 7 van de ranglijst met 16 punten uit 11 gespeelde wedstrijden. Verdeeld over 5 overwinningen en evenzoveel nederlagen en 1 gelijkspel. In uitwedstrijden behaalden zij 4 punten, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.

De beeldschermen in de kantine toonde de hele week Jilles de Groot als pupil van de week. Een grapje van zijn teammaat en beheerder. De echte pupil van de week is Huib van Velden. Hieronder zijn profiel. Huib: veel plezier.

Leeftijd: 12 jaar
Opleiding: Ik zit op ISW Hoogeland klas 1
Elftal: Ik speel in de D3
Later word ik: Weet ik nog niet