De Sint bezocht de Strijphorst
maandag 28 november 2011

Ondanks alle drukte in deze hectische periode had de sint nog even tijd om ook op bezoek te komen bij SV Honselersdijk. Het was de activiteitencommissie weer gelukt om met medewerking van de vele vrijwilligers een fantastisch sinterklaasfeest neer te zetten.

Het weer werkte ook dit jaar weer goed mee. Gewapend met zaklamp gingen alle 9 F-teams op zoek naar de 16 vossen in de wijk. Dat was soms flink zoeken, de vossen stonden heel verdekt opgesteld. Als er een vos gevonden was moesten er vragen beantwoord worden. Als dit goed ging werd een groene kaart verdiend. Tussendoor was er nog heerlijke chocomelk met speculaas bij de buitenbar. Nadat alle teams een uur gezocht hadden was het wachten op de Sint die met de boot zou aanmeren aan de steiger bij de Valkehorst. Onder luid zingen werd de Sint op de boot met zijn pieten onthaald. Dit jaar waren er wel 19 Pieten, die pasten niet allemaal op één boot. Met 2 volgbootjes werd dit probleem opgelost. In optocht ging het naar de kantine van onze vereniging waarna de Sint nog een woordje had voor de teams. Na het uitpakken van de cadeautjes en met volle buiken van de pepernoten gingen de jongste voetballertjes van de vereniging naar huis.

De sponsors en vrijwilligers (waaronder de EHBO-ers, schipper, Sosef vd Knaap, Condubouw, de vrijwillige brandweer, het eerste elftal, Kevin en Wouter Schrama, begeleiders van de teams en iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen) worden bedankt voor hun fantastische bijdrage en inzet. Zonder al deze hulp lukt het niet om zo'n mooi feest te organiseren. Tot volgend jaar maar weer.

Zoomin'