Vanaf de bijvelden
dinsdag 15 november 2011

Deze week werpen we een blik in de keuken van de volgende tegenstander van het eerste: VV Maasdijk. In het clubblad van deze vereniging lezen we een verslag van de wedstrijd tussen VV Maasdijk F4 en SV Honselersdijk F6. Een wedstrijd die met ruime cijfers in het voordeel van de Maasdijkers werd beslist:

"Vlak voor tijd had Nick nog een mooie kans voor de 8-0, hij kapte heel mooi de keeper uit, maar toen hij uithaalde werd die net van de lijn gehaald."

Uiteraard is er ook een vooruitblik naar het treffen op het hoofdveld van de Strijphorst, aanstaande zaterdag. Zo te zien gaan we een mooie wedstrijd tegemoet!

"Niet zomaar een wedstrijd tegen SV Huppeldepup of zoiets, maar tegen
KOPLOPER SV HONSELERSDIJK , voor onze jongens een schitterende uitdaging, wedstrijden tegen koplopers moeten gewoon iets méér brengen dan andere wedstrijden in de competitie."

Condubouw