Vanaf de bijvelden
dinsdag 8 november 2011

De G3 kreeg met 8-0 klop van Zinkwegse Boys, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken! Een uitgebreid verslag is te lezen op de elftalpagina. Enkele fragmenten:

"Het is merkwaardig... een flink pak slaag krijgen, en toch bijzonder tevreden zijn. Het begon al met het lekkere weer, het leek wel lente. Daarna in één keer goed gereden naar het verre Zinkweg. Oké, de tegenstander was een paar maten te groot voor ons, maar dat kan gebeuren. Waar ben ik dan toch zo tevreden over?

Twee dingen eigenlijk. Ten eerste: de spelers en speelsters zie je nu lekker de hele wedstrijd in het veld rennen in plaats van een groot deel van de wedstrijd als wissel langs de kant. Dat is waar we de G3 voor hebben gevormd, en zoals gezegd, dat geeft enorme voldoening. En ten tweede: wat een inzet vertoonden we!"

"In elk geval, komende zaterdag thuis tegen dezelfde tegenstander. Het moge duidelijk zijn dat die nummer 2 meteen vanaf het fluitsignaal al mandekking gaat krijgen! Het is tevens duidelijk dat we de conditietraining, als onderdeel van de wekelijkse woensdagavondtraining, serieus moeten gaan nemen."

Zoomin'