Vanaf de bijvelden
dinsdag 27 september 2011

De B2 heeft een elftalpagina bij DitIsMijnTeam.nl. Hierop is een verslag te lezen van de thuiswedstrijd tegen Wippolder, die afgelopen zaterdag werd afgewerkt. Een leuke wedstrijd voor het publiek, maar helaas geen punten. De overwinning ging met 1-3 naar Wippolder. Enkele fragmenten uit het verslag:

"Een heerlijke zaterdagochtend met een lekker zonnetje was het decor van deze wedstrijd. Dus er stond veel publiek langs de kant en dat is natuurlijk altijd goed om te zien."

"Dat was gelijk een aardige test voor onze nieuwe keeper Patrick. Via ons scoutingsapparaat is er contact gelegd en aangezien wij nog geen vaste keeper hadden was Patrick helemaal welkom."

"Helaas geen punten maar langs de lijn werden toch wel een paar complimenten opgevangen. We proberen in ieder geval te blijven voetballen en geven niet zomaar op. Met dit in gedachten kunnen we alleen nog maar groeien."

Sosef & v/d Knaap