S1 speelt uit
vrijdag 23 september 2011

De mannen van trainer Piet Boon reizen af naar Schiedam (Schiedamseweg 87, 3121 JG) om het om 14:30 uur op te nemen tegen Voetbal Vereniging Kethel 1968. De rood-zwarten staan op plaats vijf na 2 maal winst en 1 maal verlies. Dit verlies was in de enige thuisbeurt tot nu toe dit seizoen en was nogal fors: 1-6 tegen Rijnmond Hoogvliet Sport. Dit terwijl ons eerste in de laatste thuiswedstrijd met 7-0 uithaalde. In competitieverband troffen beide teams elkaar nog niet eerder, wel vriendschappelijk. We zijn gewaarschuwd: we spelen tegen een team dat afgelopen seizoen kampioen is geworden in de vierde klasse. Succes mannen! (een wedstrijdverslag kan gemaild worden naar webredactie@svhonselersdijk.nl)

Van Dijk Brouwer Installatietechniek