Vooruitblik op zaterdag
vrijdag 23 september 2011

Het belooft een prachtige nazomer-zaterdag te worden. Het lijkt ons dat, tussen de boodschappen door, een bezoek aan een voetbalwedstrijdje dan op het programma staat. Uiteraard kan dat op de Strijphorst. De vele vrijwilligers hebben "de zaak onder controle" en een ieder zal zijn/haar steentje bijdragen. U kunt uw waardering tonen om de boel schoon achter te laten of u ook als vrijwilliger aan te melden.

Er zijn voldoende wedstrijden (22 stuks thuis) om uit te kiezen en ook veld 1 wordt weer gebruikt. Zonder de andere teams te kort te doen, vermelden wij hier dat A1, B1, C1, F1, Dames 1 en Meiden 1 thuis spelen. De eerste fluitsignalen klinken, zoals gebruikelijk vanaf 08:30 uur en de laatste zo rond de klok van 17:00 uur. Zie ook het programma. Veel plezier !

jem-id